Vaš jezik?
  • en
  • sl
  • de
  • it
  • hr

Novo podobo dobil tudi sladki program Kleti Brda

Sladki program Kleti Brda je dobil novo podobo. Po prenovi korporativne pojavnosti ter blagovnih znamk Quercus, Bagueri, Villa Brici, penin in linije kakovostnih vin, ki poteka že od leta 2014, so v novi podobi zaživela še posebna vina. To sta avtohtoni sorti pikolit in verduc, zvrst iz sušenega grozdja Markiz ter Bourbon, ki je omejena serija  cabernet sauvignona, pridelanega po posebnem postopku.

Sprememba zunanje podobe sladkega programa je bila timsko delo vodstva, marketinške in tehnološke ekipe Kleti Brda, ki so v sodelovanju z agencijo Markacija našli rešitev, ki združuje doslej nepovezano pojavnost omenjenih vin v sklop »Dessert«. Steklenica ostaja 0,5l, saj imajo desertna vina specifičen način postrežbe ob sladicah ali kot darilo, zato je takšna embalaža najustreznejša. Vodilo pri preoblikovanju etikete je bila eleganca, ki pa izraža bogastvo okusa teh vin. Posebno pozornost je projektna skupina namenila izboru materialov in dodelav.

Vina v novi embalaži so na voljo v vseh vinotekah Kleti Brda v Sloveniji ter v trgovinah z bogatejšo vinsko ponudbo.

Objavljeno dne 3. 8. 2017 v kategoriji:

Starostna omejitev


Spletna stran je namenjena osebam, ki so že dosegli polnoletnost. S klikom na gumb VSTOPI potrjujete, da ste polnoletni v državi iz katere dostopate do spletne strani.

Vstopi

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.